19 Nisan 2010 Pazartesi

PAZAR SABAHI VE 2. HEDİYE ELBİSEDE BİTTİ...


İlkini burada yayınladığım robalı kız jilesinin 2.sini de bitirdim....
Buda sevgili Ebrunun kızına gidecek...Elbiseleri bitirince sevmekten kendimi alamıyorum...
Çok cici oldu bence ...Umarım sahibi de beğenir...


Dün sabah Kerem uyanır uyanmaz soluğu bahçede aldı...

Aaa bir baktım merdivenlerden inmiş bahçede oynuyor...İçeri alamayınca mecburen biz bahçeye çıktık...Çok da iyi oldu,kahvaltımızı açık havada yaptık...Ablaları hafta sonu da dershanede oldukları için üç kişilik bir sabah kahvaltısıydı...Hortumla önce ağaçları sular gibi yaptı,ardından başladı kendini ıslatmaya...Kamyonuna su doldurdu,ayaklarını ıslattı derken en son sırılsıklam ve çamurlu bir şekilde kendini banyoda buldu....Ama onun mutluluğu herşeye değdi ....

11 yorum:

  1. Canım çok harika olmuş ellerine sağlık...Haklısın valla dün benim çoçuklarde evde durmadı bende abilerine verdim parka yolladım valla kafa dinledim..Benimn 2 ufak cok yaramaz inan cki..

    YanıtlaSil
  2. çok şirin bir elbise olmuş:) Güle güle giysin minik prenses. Kerem'e de sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ablacım çok cici olacak giyecek olan küçük hanım kimbilir nasıl tatlıdır:)) daha da tatlanacaktır.. havalar gerçekten çok güzel gidiyor prensimizde fethetmiş bahçeleri maşallah:))

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. O KADAR GÜZEL Kİ SEVİLMİYECEK GİBİ DEĞİL.KEREM EN GÜZELİNİ YAPMIŞ.BIRAKIN KİRLENSİN,YETER Kİ ÜŞÜMESİN

    YanıtlaSil
  6. Tülin Hanım elbiseyi görünce annemin yıllar önce yaptığı elbiseler aklıma geldi.Çok hoş ben renklerinede bayıldım .Çok güzel kombin olmuş. Ayrıca çocuklar kışın evde dört duvar arasında sıkıldı açık hava istiyor.Kereme güneş yarasın diyorum.İzmirden sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. gerçektende çok cici olmuş sahibi güle güle kullansın eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Becerikli arkadaşım ellerine sağlık çok cici olmuş modelleri aklımda tutuyorum kızım için sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Şahane bir elbise olmuş eminim çok yakışır şirineye :)
    Kerem de ne mutludur sulayacak bir bahçesi olduğu için şansı bahtı açık olsun :)

    YanıtlaSil
  10. canım çok şık olmuş
    ellerine sağlık
    eminim çok beğenecekler

    YanıtlaSil
  11. Harika bir elbise olmuş arkadaşım ellerine sağlık. Örgüyle kumaş birleşince çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!