16 Eylül 2012 Pazar

NOHUT MODELİ YAZLIK UZUN HIRKA

Merhabalar Sevgili İzleyenlerim!!!
Ne zamandır yemek ti geziydi düğün dernek ti derken hobilerime ara vermiştim...Aslında ufak tefek işler yaptım ama yazın nedense el işleri pek verimli olmuyor...Yazlık bir örgü ile karşınızdayım...Büyük kızıma nohut örneği ile yarasa kollu hırka örüyorum... 
 Daha önce burada nohut örneğinden bahsetmiştim...Yapılışını öğrendim ve sevgili Deryakuzusu arkadaşımın ördüğü hırkadan da esinlenerek başladım...
Bu ön parçası...
 Arkasını tamamladım...
Merserize ip ve  5 nolu tahta şiş kullanarak ilerliyorum...Bakalım ne zaman bitireceğim...Çünkü 2-3 günde bir elime alabiliyorum...Bitirince paylaşacağım....

6 yorum:

  1. kolay gelsinnnnn ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. becerikli arkadaşım.merakla bekliyorum....

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin.Bitince eminim çok güzel olacak.Bak benim de canımı istettin.Akşama yünlere bakıp bir şeyler başlayayım bari.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. Tulin abla bende Sidar'a yaptim nohut orneginden bir yelek...kendime'de dusunuyorum...merakla bekliyorum bitince yayinla bakalim..:))kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin becerikli arkadaşım eminim çok güzel olacaktır sevgiler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!