12 Mart 2014 Çarşamba

TUNUS İŞİ LASTİK ÖRGÜ

Kıymetli İzleyenlerim,Sayfamı Ziyaret Eden Değerli Takipçilerim!!!

 Tunus İşi Lastik Örgü modelini resimlerle açıklamak istiyorum...
 İstediğiniz sayıda zincir çekip ilmek topluyoruz...
Ve ilmekleri 1 ters 1 düz alarak  sola doğru gidiyoruz...
İpi öne doğru getirdiğimizde ters ilmek,normal aldığımızda düz ilmek oluyor...
 Soldan sağa doğru gelirken ilmekleri kapatıyoruz...

 Ters yaparken ipi öne getirip ipi içinden geçiriyoruz...
 Lastik örgü ile karıştırmayalım...
Pirinç modelde 2. sırada tersin üstü düz,düzün üstü ters alınıyor, lastik  örgüde ise tersler ters,düzler düz olarak devam ediliyor ve örgü bitene kadar böyle...
Umarım anlatabilmişimdir...Yapacak olan arkadaşlara özellikle bunu rica eden Özleme kolay gelsin diyorum...

7 yorum:

  1. Ne kadar guzel bir hobi bu boyle. Keske benim de elim yatkın olsaydi. Cok ozeniyorum. Tebrik ederim sizi. Bloguma goz atabilirsiniz daha cok basinda benim ugraslarim ❤️ http://pembekurdeleligelin.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  2. Eline emeğine sağlık canım harika bir anlatım olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Tunus işi çok güzel bir örgü .Ben henüz daha bu işi hiç yapmadım,yaptığımda anlatımlarından faydalanırıım inşallah..Hayırlı Cumalar..

    YanıtlaSil
  4. ablacım tunus işi bana çok zor gibi geliyor ama sen çok güzel yapıyorsun..
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Tulin hani Petek orgude tersin uzerine yuz yuzun uzerine ters olmaliydi galiba selamlar

    YanıtlaSil
  6. Tulin hani Petek orgude tersin uzerine yuz yuzun uzerine ters olmaliydi galiba selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrin hanım lastik örgüde sizin dediğiniz gibi oluyor aslında bu örgüye petek demeseydim mi diye de düşündüm adını biliyorsanız değiştirebilirim....

      Sil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!