23 Mayıs 2014 Cuma

DUT İPTEN SİYAH-GRİ ÖRGÜ ÇANTA

"Rabbinin adını an ve bütün benliğinle O'na yönel."
"O doğunun da Batının da Rabbidir.O'ndan başka hiçbir ilah yoktur.Öyle ise onu vekil edin.
(Müzzemmil suresi 8/9 ayet-i kerimeler)(Müzzemmil:Örtünüp bürünen anlamındadır)
Hayırlı Cumalar Kıymetli İzleyenlerim!!!
Rabbim Soma da maden kazasında vefat eden kardeşlerimize mağfiret ,acılı ailelerine de sabır ve dayanma gücü versin...Bizleri de affetsin!
Bugün yine dut ip ile  gri ve siyah renkte ördüğüm çanta ile geldim...15 gündür badana-boya-temizlik işleri ile meşguldüm..Çantayı daha önce bitirmiştim ...

Ayakkabı veya elişi çantası olarak kullanılabilecek bu çantaları kızlarım ve kendim için örüyorum...Şu an koyu mordan ördüğüm ve saplarını geçirmediğim bir tane daha var...Ve sırada kahve -bej olarak planladığım...


Örülüşü basit ve çok zevkli...
Trabzan yapmayı bilen herkes örebilir... 
Daha önce ördüğüm mor-lila çantaya göre bu daha büyük oldu...Mor çanta için tıkkkk
Mini mor çantalar da burada
Şen ve Esen Kalın!!!
Mutlu geçireceğiniz güzel bir hafta sonu olsun!!!

4 yorum:

  1. şahane olmuş bu çanta bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Tülin bu da diğerleri gibi çok şeker olmuş emeğine sağlık iyi hafta sonları.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım cok güzel olmuş banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok hoş günlük bile kullanabilirsin ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!