16 Ocak 2015 Cuma

YAKADAN BAŞLAMA BEBEK YELEĞİ-2

Hayırlı Cumalar kıymetli izleyenlerim!!!
Bugün alize burcum batik ile örülen bu yelekle geldim...
Yakadan başlama bebek yelekleri  minik bebişler için çok kullanışlı oluyor...Hem örmesi hemde giydirmesi zevkli bir model... 
 Yeleği Tuğçe ördü öğrenmek istediği için...Anneannesinden yardım aldı ...Daha önceki yakadan başlama bebek yeleğinin yapılışı burada...Annemden direk alıntıdır...
Yeni doğacak veya 2 yaşına kadar olan bebeklere yapmak isteyenler buyursunlar....
Şen ve esen kalın....

3 yorum:

  1. Tuğçe nin ellerine sağlık .Gerçekten bu robalı bebek yelekleri çok kullanışlı oluyor.Boyunluğa da baktım renk seçimi ve model olarak çok şık olmuş,hamarat annenin hamarat kızı maşallah.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Canım, bloglar arasında yorum bırakma ve takibe alma etkinliği başlatıldı.Hem haberdar edeyim hemde etkinliği desteklemiş olayım dedim.Ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Tuğçenin ellerine sağlık ,klasik ve en kullanışlı yelek modelidir ne kadar çok çeşit örülürse örülsün bu modelin yeri hep ayrıdır ve illaki örülür bebişlere. Renk de çok hoş.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!