29 Haziran 2015 Pazartesi

ÇITIR PATLICAN KIZARTMA

Bugün Ramazanın 12. günü...Ve ben 13 günlük izinden sonra işimin başındayım...
Meğer ramazanda evde olmak ne güzelmiş...Sahura kadar oturup,sahurdan sonra öğlene kadar yatmak,sonrasında ev işleriyle ve yemekle uğraşmak,çocuklarla birlikte olmak gerçekten çok güzelmiş...Böylelikle emeklilik vaktimin geldiğini bir kere daha anlamış bulundum ama ne çare yaşımızı dolduracağız...Bugün hiç uyuyamadım bünye değişikliklere zor ayak uyduruyor...
Yinede çok şükür akşamı ettim sayılır...
İzin süresince misafirlerimi aldım değişik lezzetler denedim... 
Daha önce kabaktan yaptığım kızartmayı patlıcana da uyguladım...
Çıtır Kabak Kızartması için buyurun ....
Patlcanla da harika oldu...Üzerine sarmısaklı yoğurt mis... 
Tarifimiz şöyle;
Patlıcanlar alacalı soyulup,boyuna ince ince kesilir...
Üzerine süt gezdirilerek 15 -20 dak.bekletilir...
Daha sonra una bulanarak kızgın yağda kızartılır...
Üzerine ister sarmısaklı ister sade yoğurt dökülerek yenir... 
Kerem tatilde...Küçük ablası da geldi bugün başbaşa kaldılar...Büyük ablası,ben ve babası işteyiz... 
Ramazandan önce anneannesiyle de birlikte bir gün geçirdiklerinde çekilmişler fotoyu...
Oda bizimle birlikte sahura kalkıyor hatta yatmadan birlikte hazırlıyoruz ve yiyoruz...Öğlene kadar yatıyor ve tekne orucu tutuyor...Ancak bu ramazanda bir gün tam olarak oruç tuttu...
Rabbim kimseyi açlıkla terbiye etmesin...
Ne kadar şükretsek azdır...

3 yorum:

  1. ellerine sağlık.
    Keremin de oruçlarını Allah kabul etsin inş. :)

    YanıtlaSil
  2. Kabagi denemistim, farkli bir tarifle, face'den almistim tarifi, ama patlicanda denemek hic aklima gelmedi. Sizinki daha farkli geldi bana. Deneyecegim mutlaka. Aferin Kerem'ede. Tebriklerimizi iletin lutfen :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!