1 Temmuz 2015 Çarşamba

BASİT İPEK BLUZ DİKİLİŞİ

  
Aslında dikişle pek aram yoktur ama iki adet eşerptan elbise diktikten sonra bir dikiş sevdası başladı bende...İzinliyken evde duran kumaşlarımı değerlendirmek istedim...
Ve büyük kzıma annemin Bursadan almış olduğu ipek kumaştan bir bluz diktim...Hemde balkonda duran büyük dikiş makinamı açtım ve keyifle diktim...
Ramazan ayında genellikle iftar menüleri yayınlardım ama bu sene eringeç oldum...Daha çok elişleri yayınladım... 
Siyah etekle çok güzel oldu...
Hem salaş hem çok şık duruyor...
Ben normal kumaştan keserek diktim ve kenarlarını makinada kıvırdım...
Ama isterseniz burada olduğu gibi iki adet eşarp alıp daha da kolay bir şekilde bluz dikebilirsiniz.
Fikri Hazalca arkadaşımdan aldım...

Arkadan görünüşü böyle...
Kollar kenarlardan yırtmaçlı ...İki adet kare kumaşı üst üste getirip üstten 2 karış kadar katlıyorsunuz...Beden ölçüsünü alıp koltuk altından kumaşın düz yüzünden etek ucuna kadar dikiyorsunuz...sonra omuz başlarınıda iç yüzden 5 cm kadar dikiyorsunuz...Hepsi bu kadar...Dediğim gibi eşarplardan dikerseniz kumaşın atma ve kıvırma derdi de olmaz...
Bu bluzdan başka küçük kızıma da bir bluz diktim ve kendime de bir elbise daha...
Daha sonra paylaşacağım sizlerle...
Sağlıkla ve Şen Kalın!!!

7 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım çok şık görünüyor.
    çok da iyi yapmışsın pratik o kadar güzel modeller var ki onları denemelisin , iki dikdörtgen parçayı yanları birleştir, hem ön hem arkada 2-3 pili katla bir cm. den iğnele beline göre bir kemer hazırla ve birleştir dik bu yıl moda olmuş böyle etekler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hatice ablacım,eteği de denemek lazım...

      Sil
  2. HOLA.. PASE A SALUDARTE, FELICITARTE POR TUS HERMOSOS TRABAJOS Y A DECIRTE QUE SI NO ERES MI SEGUIDOR TE UNAS A MI SELECTO GRUPO DE BLOGUERAS, SIEMPRE ERES BIENVENIDA A MI HUMILDE RICONSITO EN EL QUE COMPARTO CON TODAS MIS TRABAJOS, INQUIETUDES... APARTE DE LA ACTUALIDAD EN MI PAÍS, ENTRE OTRAS TANTAS COSAS... SALUDOS, BESOS, BENDICIONES Y ABRAZOS DE OSO PARA TI Y TUS SERES QUERIDOS...
    ZHOBEYDA...

    YanıtlaSil
  3. Dikişle aranız olsaydı demek kimse tutamazdı sizi :) Çok güzel olmuş, elinize, emeğinize sağlık, güle güle giysin Kızçe :) http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  4. Hiç acemi işi gibi olmamış.Gayet şık bir bluz olmuş.Kızına da çok yakışmış.Ellerine, emeğine sağlık.Kızında güle güle giysin..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!