29 Mart 2017 Çarşamba

MOTİF PLAKASI İLE YELEK

2 yıl önce birkaç motif yapıp bıraktığım ve bu kış hızlanarak bitirdiğim yeleğim...
Daha önce burada bahsetmiştim...
Motifleri bu plaka ile
 Bu şekilde hazırladım....
Farklı şekillerde daha önce burada yayınlamıştım... 
Ve bu şekilde de birleştirerek yeleğimi bitirdim... 

Düşük kollu bir yelek oldu... 
Kenarlarını bu şekilde bıraktım zira ipim kalmadı ve çok eski bir ip olduğundan (yün) devamı yok... 
Arkası da bu şekilde...
Bayağı oyalayıcı ve zahmetli bir çalışma oldu...
Farklı renklerle kombinleyince daha güzel olur diye düşünüyorum...

12 yorum:

  1. çok güzel yazı olmuş emeğinize sağlık sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık ben de aynı şeyi düşündüm ebruli ya da farklı renklerle nasıl olur diye ebruli bir iki farklı tonlamalı yumaklarla çok değişik bir şey çıkar diye düşündüm.Belki kızlar için deneyebilirsin:)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Nilgünüm,senin kadar olmasada ki motif uzmanı sensin fena olmadı...

      Sil
  4. verdiğiniz emeğe değmiş doğrusu.. harika görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminecim sağol teşekkür ederim,senin örgülerinin yanında lafı olmaz...

      Sil
  5. çok güzel olmuş ellerinnize sağlık.
    Motifler ne güzel değerlendirilmiş.
    Çok da yakışmış,güle güle giyin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Merih Hanım sizde çok zevklisiniz pembiş hırka ile tesadüf oldu benimkide...teşekkürler

      Sil
  6. Emeğinize sağlık çok güzel olmuş 👏🏻 Bu plakayı nasıl bulabilirim acaba? Yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
  7. Hobi marketlerde bulunuyor canım...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!