19 Nisan 2017 Çarşamba

KEÇE TUVALET KAĞITLIĞI

Keçe Çalışmalarıma ara vermiştim ama birkaç gündür kafamda tasarladığım ve pinterestten ilham aldığım Keçe Tuvalet Kağıtlığını akşam diktim ve bol bol foto çektim...

Banyolara ve tuvaletlere çok yakışacak el emeği bir ürün... 



Bol bol foto çektim gün ışığında belki daha güzel olurdu ama dayanamadım... 
İki renkli de yapılabilir arka taban farklı ön parçalar farklı dikilebilir... 

Ölçüleri için ayrı bir yazı hazırlayacağım ve tabiki farklı renklerde kendime ve kızıma da yapacağım...
Bunu annem için diktim...
Onun banyosuna yakışır diye düşünüyorum... 
Keçe ile çalışmak çok zevkli ama genellikle çanta yaptığım için bu farklı geldi ...
Tuvalet kağıtlığı da yapılabilir, farklı şekillerde süslenebilir.
Yapmak isteyenlere fikir olsun istedim,kolay gelsin...
Şen ve Esen Kalın!!!

5 yorum:

  1. Çok şık olmuş, bayıldım.Güzel günlerde kullansın anneciğiniz.

    YanıtlaSil
  2. Tülin eline sağlık çok güzel olmuş ben kapitone kumaştan yapmıştım keçe iyi fikir.Ben üst parçayıda bütün çalışmıştım.Kağıdın gireceği kadar boşluk yaklaşık 13-14 cm di galiba bırakarak bir dikiş atıp tekrar boşluk bırakarak yapmıştım.Selam ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Birsencim sağol...Keçe kaba iş tabi kapitone gibi zarif değil ama çabuk biten bir iş ...senin dediğin şekilde düşündüm ancak makinaya çekmek lazım katlamalı olarak dikilebilir...ben elimde diktiğim için o şekilde dikişler hoş görünmezdi,gerçi ben ince kurdela ile diktim belkide iğne ardı olarak kurdele ile güzel olabilirdi...denemek lazım...sevgiler

      Sil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!