8 Ağustos 2017 Salı

SARMISAKLI YOĞURTLU TAZE FASULYE KIZARTMASI

Bu tarif göçmen usulü imiş -  Denemeyen kalmasın...
Gerçekten çok lezzetli ve hafif,tam yaz yemeği...
Bu sıcaklarda ne yiyip içeceğimizi şaşırdık...
                                                İşte Tarif;
Fasulyeleri ( 15 adet kadar) ayıklayıp 4 e bölün kaynayan tuzlu suda biraz haşlayın...Daha sonra süzdürün...Tavaya zeytinyağı koyun 2 diş sarmısak ekleyin ve fasulyeleri de atarak kızartın...Servis tabağına alın üzerine sarmısaklı yoğurt dökün, az zeytinyağında pul biberi yakın üzerine gezdirin...

Afiyet olsun....
Ev halkından da tam puan aldı yemeğimiz...
Mutlaka Deneyin!!!

6 yorum:

  1. Gerçekten canım çekti.Bu akşam yapıyorum Tatesal sağol.

    YanıtlaSil
  2. Sıcaklarda yenilebilir nefis görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Birsencim çok leziz mutlaka denemelisin

      Sil
  3. Taze fasulye çok severim ama kavurması, turşusu bunları hiç denemedim. Bu tarif de çok ilginç, merak ettim. Değişik bir zeytinyağlı olarak deneyeceğim, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka deneyin derim pişman olmazsınız

      Sil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!