11 Ocak 2018 Perşembe

FULAR KENARI İĞNE OYASI ZÜRAFA - KENAR KIVIRMA

Ufak tefek iğne oyası teknikleri bilsemde pek yapmadığım işler arasındadır ama arkadaşımın kumaş dükkanında görüp aldığım dikdörtgen uzun fularlık parçayı kullanmak üzere kendim yapmak istedim...
Domino ip ile zürafa yaptım...
Aslında çok zevkli yapılıyor ...
Kenarını bu şekilde kıvırdım ve severek kullanıyorum...
İğne oyası yapmak zor görünsede her ilmekle beraber stresi yok ediyor...Tabiki seven için...
Annemin iğne oyalarının yanında lafı bile olmaz bu fuların,ama bir iş başarmanın verdiği sevinçle paylaşnak istedim...Çok oldu bitireli ama ancak sıra geldi...
İğne ile kenar oyası-Zürafa yapılışı
Örgüevimden alınmıştır video-youtube...
Şen ve Esen Kalın...

1 yorum:

  1. İğne oyasında bende br zürafayı öğrenmiştim kimden ne zaman hiç hatırlayamadım şimdi.
    Ama sizin ki de çok şık olmuş ellerinize sağlık.Eminim,ilerde anneniz kadar sizde işlersiniz.
    Tebrikler.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!